شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور
اخبار
1403/06/08
عملیات اصلاح و توسعه 30 کیلومتر از شبکه‌های توزیع آب روستایی در شهرستان زهک

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: در راستای بهره‌مندی 3 هزار و 850 نفر از ساکنان روستایی زهک از آب شرب پایدار، عملیات اصلاح و توسعه 30 کیلومتر از شبکه‌های توزیع آب روستایی این شهرستان در قالب طرح جهاد آبرسانی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان ، "علیرضا قاسمی" با اعلام این خبر افزود: با اصلاح و توسعه شبکه توزیع در 5 روستای زیارتگاه، حسن‌آباد سنچولی، خمک، حاجی حسین دهمرده و عباس مراد به متراژ بیش از 30 کیلومتر، میزان هدر رفت واقعی آب در این روستاها به حداقل خواهد رسید و منجر به افزایش فشار آب در شبکه و در نتیجه افزایش سطح رضایتمندی مشترکان عزیز خواهد شد.
 
وی با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات آتی در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر و  در خور شأن مردم بیان کرد: پس از اتمام عملیات اصلاح و توسعه شبکه این پنج روستا، عملیات اصلاح و توسعه شبکه آب آشامیدنی پنج روستای دیگر نیز در بخش‌های خمک و جزینک از طریق «جهاد آبرسانی» در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پایان خبر
پنج شنبه / 8 شهریور 1403
تعداد بازدید:
24
نویسنده:
نازنین کاوه
منبع:
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal